*دلم گرفته*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

 

                                    

                       سلام دوستان عزیز وای چه کنم که دلم گرفته.     

                          دراین فصل پاییز*که میریزه برگاریز   ریز                               

                              گاهی هوابارونیه وگاهی هواطوفانی                                   

     گاهی هواگرمه وگاهی هواسردوبرفی                                                                                                  

     وای که شدم دراین فصل  چه سرررررمای سختی                                                 

             دلم میخوادگریه کنم چه گریه ی پرغمی                                                                                                                                                        

                                                            

                                                 اه ه ه خدایا کمکم کن.

                                         

                                                                                                              

                                                       

                                         

                   

                 

               



نظرات شما عزیزان:

mohamamd
ساعت2:08---13 دی 1390


باران عشق
ساعت7:32---4 دی 1390
دعا میکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم





و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم همیشه برای تو ببارد





دعا میکنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم





و تو برایم دعا کن که هـرگـــز بی تو نخندم





دعا میکنم که قلب مهربانت همیشه مملو از عشق و خاطره باشد





و تو برایم دعا کن که آرزوهای مرده ام را درون سینه ام برای همیشه در کنار خاطراتت نگه دارم





دعا میکنم دستانت را که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد





و تو برایم دعا کن دستهایم را هیچگاه در دستی بــجز دست گرم تــو گره ندهم





من برایت دعا میکنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند





برای چشمهایت دعا میکنم که چون من همه را هستی نبیند





برای شاپرکهای باغچۀ خانه ات دعا میکنم که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشد





من برای خورشید آسمان زندگیت دعا میکنم که هیچگاه غروب نکند





و بدان در آسمان زندگیم تــو تنهــــا خورشیدی .....





پس برایم دعا کن ؛





دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچـــگاه غـــروب نکند....





هستی من ؛ ای بهترینم بر من تکیه بده ،





با این که تو نیستی من برای همیشــه با تو خواهم ماند





سرم را بر شانه ات تکیه میدهم و برای همیشه آرام میگیرم





ای باغبان کوچک قلبم بدان که باغ قلب من بدون وجود تو و بدون گرمی دستان مهربان تو خشک و مرده است





و این را بدان که هیــچ باغبانی توانایی این را ندارد که دوباره آن را زنده کند مگر تو ، پس بی.....!!!!





این را بدان ؛ هر جا و در کنار هر کس که باشم همـه وجودم را درکنارت بجا گذاشته ام و این جسم من است که خواهد رفت**





در هر طلوع و غروبی محبت کن ، مهربان باش ، دوست بدار .....شاید فردایی نباشدپاسخ:سلام ممنونم که انقدر رررررررررر ابیات زیبایی رو نوشتین خیلی خوشحالم کردین


amir
ساعت0:45---17 آذر 1390
salam dooste aziz web khoobi dari man shomaro link kardam shoma ham age khasti mano link kon be name SMS HAYE LOVE montazere nazaret hastam

منا
ساعت23:54---12 آذر 1390
آبجی اینم عالیه ولی همش از عکس استفاده کردی نوشتنی توش کمه
افرین به آبجی خودم


saghar
ساعت18:40---12 آذر 1390
ممنون که به وبم اومدی و نظر دادی بازم سر بزن

تشنه
ساعت19:32---7 آذر 1390
سلام من تشنه ام تازه با لوكس وبلاگ رفيق شدم .

دلم منم خفن گرفته
پاسخ:سلام دوست عزیز منم همین امروز درلوکس وبلاگ ثبت نام کردم ممنونم سرزدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 آذر 1385برچسب:,ساعت18:45توسط شبنم زیبا | |